week1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gemma Reitsema - WaarBenJij.nu week1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gemma Reitsema - WaarBenJij.nu

week1

Door: Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

02 Maart 2010 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,

De eerste week is al weer voorbij!
Ik zal even van het begin beginnen...
Aangekomen in sydney was het niet echt wat ik verwacht had van deze stad. We moesten nog veel regelen (bankrekening, telefoon, hostels, etc) en omdat we daar de eeste 2 dagen mee bezig waren had ik nog niks van de stad kunnen zien. Toen we tijd hadden hebben we als eerst door de stad heen gelopen en onderandere het opera huis en de harbour bridge gezien. Best indrukwekkend!
Vervolgens hebben we nog heerlijk in wat mooie parken gezeten (met heel veel vleermuizen, kakatoes en hele enge spinnen!!). Ook hebben we een dag heerlijk bij manly beach gezeten. Er waren nog een aantal feesten aan de gang in de stad die we langs zijn geweest en vanaf deze dagen was het echt genieten!
Vandaag vlieg ik naar Nieuw Zeeland en kom aan in auckland. Ik heb er heel veel zin, het schijnt zo mooi te zijn!
Ik heb nu niet zo veel tijd want ik moet zo de shuttle bus halen naar het vliegveld en vind het een beetje raar om zo te schrijven dus misschien is het niet echt een samenhangend verhaal maar dan weten jullie in iedergeval dat ik het naar mijn zin heb!
Liefs

  • 02 Maart 2010 - 10:52

    Sito:

    Hoi Gemma,

    Leuk dat je wat schrijft, we waren een beetje bang dat het er niet van zou komen.
    Namens ons allemaal heel veel plezier in het land van de Kiwi's, we zijn heel benieuwd hoe het je daar zal vergaan.

    Geniet ervan en het ga je goed!
    Veel groeten,
    Sito

  • 02 Maart 2010 - 11:57

    Jeroen:

    Gemma!

    Ongelofelijk dat je toch naar Australië bent gegaan! Ik ben sinds een maadje helaas weer terug.

    Ik heb het super naar me zin gehad in Down Under. Wens je heel veel plezier en mocht je nog wat verhalen of dingetjes willen
    weten kan je me altijd mailen..

    Kus Jeroen Nusmeijer

  • 02 Maart 2010 - 12:34

    Soof:

    Hee Gem!

    Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat je dan toch echt een waarbenjij.nu aan zou maken (en vooral; zou gebruiken!). ;) Super leuk om even wat van je te horen. Ga je er ook foto's op zetten?! Hoe is het weer daar? Hier ging gister voor het eerst de zon schijnen, al zal het nog een paar maanden duren voordat de kever van stal kan. Haha.

    Heeel veel plezier in Nieuw- Zeeland gewenst! (Al lijkt het me overbodig, want dat gaat vást wel lukken.)

    Dikke kus!

  • 03 Maart 2010 - 08:28

    Eeps & Steef:

    He gems!

    Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt.
    Wij hopen dat je in Nieuw Zeeland heel veel leuke dingen gaat doen, zoals het sky diven waar je het over had!
    Heel veel plezier daar in ieder geval en we horen snel van je!

    Hele dikke knuffels eeps en steef

  • 05 Maart 2010 - 13:57

    Rose Souverein:

    Lieve gemmie
    Spannend hoor allemaal, zo in je eentje op reis . Ik mis je hier wel hoor. Geniet er van ,kan niet wachten op je volgende reis verslag dikkke kus

  • 05 Maart 2010 - 15:09

    Catharina Beveridge:

    Dag Gemma,

    Sven vertelde dat jullie na 1 week sydney samen naar NZ zijn gevlogen en dat jullie nu voor een paar dagen een auto hebben gehuurd om naar het meest noordelijke puntje van NZ te rijden.
    Hij had me je site gegeven. Leuke foto's van Sydney! (www.svenbeveridge.waarbenjij.nu)
    Geen panne onderweg krijgen he!

  • 05 Maart 2010 - 17:59

    Rommie:

    Hoi Gemma hoe gaat het met je heb net het eerste deel van je reis verslag gelezen klinkt allemaal erg leuk,fijn dat je het naar je zin hebt je zal vast nog heel veel meemaken en zal je reis via deze site volgen.Geniet ervan
    Gr.Rommie

  • 07 Maart 2010 - 18:43

    Bart:

    Heey Kanjer van me echt leuk hoor ben wel jaloers ik maar werken haha je kevertje is lekker schoon en gaat van de week naar binne (moet nog ff poetsen haha) dikkezoen geniet er van PS mis je wel beetje

  • 08 Maart 2010 - 18:43

    Rina :

    Hoi Gemma,
    Leuk om je reisverslag te lezen. Stuur hem maar steeds naar Petra dan krijgen wij het ook wel te lezen. Je mag het ook naar mij sturen. Ik vind je moedig zo helemaal alleen. Ik kan je nu al zeggen dat we je missen in de AK. Nog veel reisplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2010

Laatste weekje NZ

12 Maart 2010

eerste week Nieuw-Zeeland

02 Maart 2010

week1
Gemma

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1069
Totaal aantal bezoekers 21035

Voorgaande reizen:

23 Februari 2010 - 25 September 2010

Australië

Landen bezocht: